brzdové destičky Endless RCP117N35S Nissan GT-R Coupe (R35) 3.8 Twin Turbo / Juke-R 3.8 Twin Turbo
brzdové destičky Endless RCP117N35S Nissan GT-R Coupe (R35) 3.8 Twin Turbo / Juke-R 3.8 Twin Turbo
Detailní popis
brzdové destičky Endless RCP117N35S Nissan GT-R Coupe (R35) 3.8 Twin Turbo / Juke-R 3.8 Twin Turbo
Endless Brakes Technology N35S - univerzální závodní směs brzdových destiček pro různé druhy aplikací
Směs Endless N35S představuje další zvýšení okamžité síly v porovnání s ME25, striktní úměra mezi okamžitým nástupem a brzdnou silou. Stále snadná modulace, při nízkém tlaku na pedál okamžitá rychlá reakce s plynulým bržděním bez rizika blokace, při zvýšení tlaku okamžitý účinek pro požadavky velice intenzivního náročného brzdění. Obdobná modulace jako ME25, rezistence vůči riziku blokace kol. Perfektní vyváženost za sucha i za mokra, díky tomuto faktu se jedná o nejoblíbenější směs pro rallye závody jak na šotolině, tak i na asfaltu. Oblíbené mezi jezdci, kteří vyžadují silnější odezvu i při nižším tlaku na pedál. Obdobná teplotní odolnost jako ME20 a ME25, nízké opotřebení kotoučů i destiček.
Specifikace
- Koefiecient tření: 0,42-0,52μ
- Teplotní rozsah: 300-800°C
_________________________________________________________________________________________________
N35S has a slightly higher initial bite than ME25 and represents straighter line between initial bite and brake power. It is still easy to control and a special characteristic is that the driver can initiate light braking with a slight touch of the pedal and then directly continue into a hard braking manoeuvre with high pedal pressure if it is requested. The lock up tendencies are low and it has the same easy modulation as ME25. N35S has proved to be very well balanced in both wet and dry conditions, which has made it very popular in rallying for both tarmac and gravel. It is also excellent for race cars with a very high traction and down force. This compound is very much liked by drivers that prefers not to use such a high pedal pressure, and would like to have a quick initial bite and in that way keep the overall speed up and a good rhythm of driving. The high heat resistance is the same as ME20 and ME25, and so are the low disc and pad wear characteristics.
Specifications
- Friction: 0,42-0,52μ
- Heat levels: 300-800°C
Hodnocení produktu
Produkt zatím nikdo nehodnotil, buďte první!