Tento e-shop využívá cookies

Na našich webových stránkách používáme soubory cookies. Některé z nich jsou nezbytné, zatímco jiné nám pomáhají vylepšit tento web a váš uživatelský zážitek. Souhlasíte s používáním všech cookies?

Rychlá objednávka

brzdové kotouče Performance Friction Brakes V3 technology 390.075.63 Porsche 911 (991) Turbo / Turbo S (PCCB) zadní­ levý

Kód produktu: 390.075.63 Výrobce: Performance Friction Brakes
€ 1213,02
€ 1467,75 s DPH
Na objednávku
sada

brzdové kotouče Performance Friction Brakes V3 technology 390.075.63 Porsche 911 (991) Turbo / Turbo S (PCCB) zadní­ levý

Zobraz detailní popis

Detailní popis

brzdový kotouč Performance Friction Brakes V3 technology 390.075.63 Porsche 911 (991) Turbo / Turbo S (PCCB) zadní levý

  • PFC je držitelem patentu nové revoluční technologie uchycení rotoru a středu brzdových kotoučů „V3 technologie“. Revoluční pokrokové řešení využívající retenčního vnitřního rozpínacího kroužku, který fixuje střed a brzdový rotor.
  • Montáž rotoru tedy nevyžaduje žádný momentový klíč ani další žádné nářadí. Možnost výměny rotoru během velice krátké chvíle představuje maximální možnost efektivní práce a šetří tak Váš čas a úsilí. V3 technologie taktéž představuje ve srovnání s konvenčním obvyklým spojením středu a  závodního rotoru významnou váhovou úsporu.
  • Retenční metoda uchycení V3 kotoučů je založena na pružném rozděleném kroužku, jehož konce se uvnitř po obvodu středu samovolně na pružícím principu samovolně roztahují a tím fixují střed s rotorem. Toto představuje velice efektní způsob uchycení rotoru na střed plně suplující obvyklé plovoucí uložení.
  • Kotouč díky tomuto principu nemusí disponovat obvyklými delšími montážními packami, čím je docíleno další úspory váhy a ještě více je eliminováno riziko distorze vyplývající z obvyklého fyzikálního principu důsledků rozdílu teplot mezi středem s nižšími teplotami a rotory pracujícími při daleko vyšších teplotách. Toto v konečném důsledku ještě následně více přispívá k ještě větší efektivitě procesu brzdění. Právě díky snížením provozních teplot je plocha samotných rotorů i při delším závodním nasazení více v rovině, bez rizika vzniku kónických nerovností a tím pádem se ještě více využije práce plochy třecích segmentů, což je patrné především ve spodní části anulusu kotoučů ve srovnání s konvenčním uchycením.
  • Další následné benefity s výše uvedenými fakty představují skutečnosti jako ještě větší eliminace rizika případných prasklin na rotorech, tzv. hot spoty, a dále snížení tendence k nerovnoměrnému sjíždění destiček.
  • Konzistentní práce plovoucího uložení rotoru po celou dobu závodu. Běžné plovoucí uložení vykazuje po delším závodním nasazení tendenci k pohybům uvnitř svého uložení v kotouči. Redukce efektivity práce, kterou vykonává právě standardní plovoucího uložení, zvyšuje zpětnou reakci pístů, prodlužuje krok pedálu a zvyšuje riziko vibrací.  
  • Redukce počtu montážních dílů, s kterými mechanik pracuje. Místo většinou obvyklých 38 součástek (1 střed, 1 rotor, 3 x 12 šroubů, 3 x 12 matek, 3 x 12 podložek) nyní pracujete s pouhými 3 ks dílů – rotor, střed, roztahovací kroužek.

Hodnocení produktu

Produkt zatím nikdo nehodnotil, buďte první!