Tento e-shop využívá cookies

Na našich webových stránkách používáme soubory cookies. Některé z nich jsou nezbytné, zatímco jiné nám pomáhají vylepšit tento web a váš uživatelský zážitek. Souhlasíte s používáním všech cookies?

GiroDiscs

Brzdové kotouče Giro jsou přímou náhradou za původní originální díly. Včetně případného rozlišení u sportovních aut v závislosti na tom, jestli vozy mají z výroby standardní brzdový systém s ocelovými kotouči či karbon-keramické PCCB brzdy. GiroDisc tedy ve svém portfoliu nabízí i brzdové kotouče sloužící jako náhrada za původní originální systém karbon-keramických rotorů. Toto řešení v sobě přináší v porovnání s OE PCCB variantou podstatně větší výběr materiálu brzdových destiček včetně závodních směsí. Respektive GiroDisc v případech náhrady PCCB kotoučů za ocelovou verzi volí menší annulus kotouče z důvodu úspory váhy rotační hmoty a z tohoto důvodu je pak nutné volit i brzdové destičky s nižším annulusem (nižší výškou třecí plochy). Snížení váhy rotační hmoty pak znamená lepší chování vozu v zatáčkách při brždění a taktéž snížení provozních teplot. 

2-dílné kompetní smontované kotouče Giro představují ideální přímou náhradu za OE díl bez nutnosti jakékoliv modifikace či úpravy. Kotouč se přímo usadí na nápravu za původní originální díl. Po dalším opotřebení jednoduše jen vyměníte samotný rotor za nový a původní Al střed zachováte. Čím výrazně šetříte své finance. V průměru tyto velké kotouče Giro znamenají váhovou úsporu proti OE provedením cca o 2 kgs. Toto číslo představuje dost významnou redukci rotační hmoty, které má samozřejmě následně velice pozitivní vliv na chování vozu, nižší provozní teploty, rychlejší zastavení, lepší funkci tlumičů a taktéž i vyšší životnost všech těchto dílů. 

Středy kotoučů jsou vyráběny z leteckého duralu řady 6061-T6 ze zdrojů v USA. Giro disponuje vlastní slévárnou, odkud pochází výchozí surovina i pro produkci rotorů. Větrací šachty disponují vlastní designem pro větší efektivitu cirkulace vzduchu. 

Kotouče používají plovoucí montážní systém s 12 děrami pro uchycení na střed. Taktéž tento materiál je vyroben v USA. Spojovací materiál je vysoce rezistentní vůči případné korozi díky vlastní povrchové úpravě na bázi cadmia. Spojovací pouzdra se šrouby umožňují rezistenci vůči vysokým silám vznikajícím při namáhavém brždění při zachování požadovaného axiálního i radiálního plovoucího efektu mezi kotoučem a středem. Na spojovacím materiálu se dále používají pružiny pro eliminaci hluku. Při prvotním pořízení celého kompletu GiroDisc kupujete kompletně smontované kotouče a později již pak jen měníte samotné rotory a případně spojovací materiál. 

                                      Brzdový kotouč Giro Disc